O‘zbekiston telekommunikatsiya sohasida raqamlashtirish jarayonlarini samarali boshqarish: “O‘zbektelekom” ak misolida
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.5281/zenodo.16936127##article.subject##:
raqamlashtirish, telekommunikatsiya, 5G, Big Data, bulutli xizmatlar, CRM tizimi, samaradorlik, raqamli assimetriya, innovatsion koeffitsiyent, hududiy farqlar##article.abstract##
Ushbu maqolada O‘zbekiston telekommunikatsiya tizimidagi raqamlashtirish jarayonlarini samarali boshqarish
masalalari tahlil qilinadi. Asosiy e’tibor “O‘zbektelekom” AK faoliyati asosida 5G tarmoqlari, Big Data, bulutli xizmatlar
va CRM tizimlarining ikkilamchi integratsiyasi orqali xizmatlar samaradorligini oshirishga qaratilgan. Hududiy raqamlashtirish
farqlari “Raqamli assimetriya matritsasi” yordamida o‘rganilib, innovatsion koeffitsiyent modeli asosida samaradorlikni
baholash metodikasi taklif qilinadi. Tadqiqot natijalari raqamli transformatsiya jarayonlarini kompleksboshqarish
uchun ilmiy-asosli tavsiyalar beradi
Библиографические ссылки
Brynjolfsson, E., McAfee, A. The Second Machine Age: Work, Progress, and Prosperity in a Time of Brilliant Technologies.
W.W. Norton & Company, 2014.
Yoo, Y., Henfridsson, O., Lyytinen, K. The new organizing logic of digital innovation. Information Systems Research,
O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Farmoni PF-158, 2022.
O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi Qarori PQ-72, 2021.
Tokmin, K. I. Management in telecommunications during financial crisis. RISK journal, 2010, №2, p.29.
Загрузки
##submissions.published##
##issue.issue##
##section.section##
Лицензия
Copyright (c) 2025 MUHANDISLIK VA IQTISODIYOT

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.