Turizmda ijtimoiy media marketingining kontseptual asoslari
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14922751Ключевые слова:
ijtimoiy media marketing, raqamli marketing, marketing kommunikatsiyalari, turistik mahsulot, ijtimoiy tarmoqlar, Web 2.0, innovatsion texnologiyalar.Аннотация
Mazkur maqolada zamonaviy turizmda ijtimoiy media marketingining kontseptual
asoslari chuqur tahlil qilingan. Tadqiqot doirasida turizmda ijtimoiy media marketingining nazariymetodologik
jihatlari, evolyutsion rivojlanish bosqichlari va zamonaviy tendensiyalari o‘rganilgan.
Marketing kommunikatsiyalari, raqamli transformatsiya va ijtimoiy tarmoqlar evolyutsiyasi
jarayonlarining o‘zaro uyg‘unlashuvi asosida shakllanayotgan yangi yondashuvlar tahlil qilingan.
Maqolada ijtimoiy media marketingining turistik mahsulot va xizmatlarni individuallashtirishga,
xizmatlar sifatini oshirishga hamda mijozlar sadoqatini mustahkamlashga qaratilgan kontseptual
mexanizmlari ko‘rib chiqilgan. Shuningdek, turizmda ijtimoiy media marketingining amaliy ahamiyati,
samaradorligini baholash metodologiyasi va kelajak istiqbollari tadqiq etilgan.
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MUHANDISLIK VA IQTISODIYOT

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.