O‘zbekistonda turistlarga ovqatlanish xizmatlarini ko‘rsatishni rivojlantirishning boshqaruv mexanizmini takomillashtirish
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14723878Keywords:
Ovqatlanish xizmatlari, gastronomik turizm, boshqaruv mexanizmi, milliy taomlar, turistlarga xizmat ko‘rsatish, sifat menejmenti, innovatsion texnologiyalar, O‘zbekiston turizmi, xizmat ko‘rsatish sifati, turistik infratuzilma.Abstract
Ushbu maqolada O‘zbekistonda turistlarga ovqatlanish xizmatlarini ko‘rsatishni
rivojlantirishning boshqaruv mexanizmini takomillashtirish masalalari tahlil qilinadi. Turistik sohadagi
ovqatlanish xizmatlari sifatini oshirish, milliy taomlarni targ‘ib qilish, zamonaviy texnologiyalarni
joriy etish va xizmat ko‘rsatish jarayonlarini optimallashtirish zaruriyati yoritilgan. Tadqiqotda
ovqatlanish xizmatlarining turizm rivojlanishidagi o‘rni, ushbu xizmatlarni boshqarishda duch
kelinadigan muammolar va ularni hal qilish bo‘yicha tavsiyalar ko‘rib chiqilgan. Milliy taomlar orqali
O‘zbekistonning gastronomik turizm salohiyatini oshirish va xalqaro miqyosda raqobatbardosh
bo‘lish yo‘llari ham muhokama qilingan. Ushbu maqola turistlarga ovqatlanish xizmatlarini
takomillashtirishda amaliy tavsiyalar berishga qaratilgan.
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2025 MUHANDISLIK VA IQTISODIYOT

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.