Turizmda ijtimoiy media marketingining kontseptual asoslari
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14922751Keywords:
ijtimoiy media marketing, raqamli marketing, marketing kommunikatsiyalari, turistik mahsulot, ijtimoiy tarmoqlar, Web 2.0, innovatsion texnologiyalar.Abstract
Mazkur maqolada zamonaviy turizmda ijtimoiy media marketingining kontseptual
asoslari chuqur tahlil qilingan. Tadqiqot doirasida turizmda ijtimoiy media marketingining nazariymetodologik
jihatlari, evolyutsion rivojlanish bosqichlari va zamonaviy tendensiyalari o‘rganilgan.
Marketing kommunikatsiyalari, raqamli transformatsiya va ijtimoiy tarmoqlar evolyutsiyasi
jarayonlarining o‘zaro uyg‘unlashuvi asosida shakllanayotgan yangi yondashuvlar tahlil qilingan.
Maqolada ijtimoiy media marketingining turistik mahsulot va xizmatlarni individuallashtirishga,
xizmatlar sifatini oshirishga hamda mijozlar sadoqatini mustahkamlashga qaratilgan kontseptual
mexanizmlari ko‘rib chiqilgan. Shuningdek, turizmda ijtimoiy media marketingining amaliy ahamiyati,
samaradorligini baholash metodologiyasi va kelajak istiqbollari tadqiq etilgan.
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2025 MUHANDISLIK VA IQTISODIYOT

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.