Xususiy ta’lim muassasalarini boshqarishni takomillashtirishning amaliy jihatlari
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15799073Keywords:
xususiy ta`lim, menejment, malaka, ta’lim muassasasi, xususiy maktablar, oʻquvchilar soniAbstract
Maqolada xususiy oliy talim muassasalari menejmentining amaliy jihatlari tadqiq etilib, muallif tomonidan
uhududlarda xususiy mumtaʼlim muassasalari soni, ulardagi oʻquvchilar va oʻqituvchilar kontingenti organilgan, Namangan
viloyatida faoliyat yuritayotgan eng yirik xususiy maktablar o`rganilib, xususiy maktablarning SWOT-tahlili amalga
oshirilgan.
References
1. Aaker, Strategic Market Management, Wiley, 2008.
2. Keller K., Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity, Prentice Hall, 2003.
3. Xmelkova N.V., Teoretiko-metodologicheskiye osnovy ob’yedineniya brendov v strategicheskikh marketingovykh alyansakh,
Yekaterinburg, 2013.
4. Mitrofanova T.Yu., Razrabotka konkurentnoy strategii vuza na rynke obrazovatel’nykh uslug, Sankt-Peterburg, 2011.
5. Vanyushkina V.V., Brend vysshego obrazovatel’nogo uchrezhdeniya: osobennosti formirovaniya i prodvizheniya,
Rostov-na-Donu, 2011. / Simonov V.B., Upravlenie razvitiem marketing-orientirovannoy infrastruktury innovatsionnoy
deyatel’nosti v vuze, Moskva, 2008.
6. Adizov B.R., “Oliy taʼlim muassasalarida taʼlim sifatini oshirish imkoniyatlari.” Ijtimoiy fanlarda innovatsiya onlayn ilmiy
jurnali, 2022.
7. Axunova G., Oʻzbekistonda taʼlim xizmatlari marketingi muammolari: Monografiya. – Toshkent, 2005. – 244 b.
8. Gʻoziyev K., “Oʻzbekistonda oliy taʼlim muassasalarini boshqarish va tashkil etishning huquqiy jihatlari.” Jamiyat va
innovatsiyalar, 3.6/S, 2022.
9. Zaynutdinov Sh.N., Ochilov A.O., Oliy taʼlim muassasalarini boshqarish samaradorligini baholash, Iqtisodiyot va taʼlim,
2010, №2.
10. Xashimova D., “Zamonaviy taʼlimda raqamli texnologiyalardan foydalanish istiqbollari” Iqtisodiyot va innovatsion texnologiyalar,
№1, 2020.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2025 MUHANDISLIK VA IQTISODIYOT

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.