Servislashgan jamiyatda avtoservis xizmatlarining o‘rni va ahamiyatini yoritishga qaratilgan ilmiy yondashuvlar

Servislashgan jamiyatda avtoservis xizmatlarining o‘rni va ahamiyatini yoritishga qaratilgan ilmiy yondashuvlar

Authors

  • Dildora Shaymardanova

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15760923

Keywords:

xizmatlar sohasi, avtoservis, sotuvgacha va sotuvdan keyingi servis, ZeroDefect, 7R, moddiylashganlik, murakkablilik, original equipment manufacturer

Abstract

Maqolada O‘zbekistonda avtoservis xizmatlarinining o‘ziga xos xususiyatlari, uni rivojlantirishning zarurati
yoritib berilgan. Avtomobil sanoati va avtoservis xizmatlari ko‘rsatish tizimining yaxlitligi milliy avtomobil sanoatini rivojlantirish
barobarida avtoservis xizmatlarini rivojlantirish, avtoservis xizmatlari ko‘rsatuvchi subyektlarning iqtisodiy salohiyatini
oshirish, mijozlarga sifatli avtoservis xizmatlari ko‘rsatish darajasini oshirish, avtomobillar bozorining muqobil energiya
manbalariga transformatsiyalashuvi sharoitida ta’mirlash va texnik xizmat ko‘rsatish samaradorligini oshirishga qaratilgan
ilmiy tadqiqotlar zarurligi asoslangan

Author Biography

Dildora Shaymardanova


Samarqand iqtisodiyot va servis instituti mustaqil izlanuvchisi

References

Чуприна И.С. (2012). Управление техническим обслуживанием на промышленном предприятии в условиях

глобализации. Научные труды Вольного экономического общества России, 166 , 127-131.

Dholakia, Utpal M. and Singh, Siddharth S. and Westbrook, Robert A., Understanding the Effects of Post-Service

Experience Surveys on Delay and Acceleration of Customer Purchasing Behavior: Evidence from the Automotive Services

Industry (February 9, 2010). Available at SSRN: https://ssrn.com/abstract=1550390 or http://dx.doi.org/10.2139/

ssrn.1550390

Adusei, C. and Tweneboah-Koduah, I. (2019). After-Sales Service and Customer Satisfaction in the Automobile Industry

in an Emerging Economy. Open Access Library Journal, 6, e5167. doi: http://dx.doi.org/10.4236/oalib.1105167.

Воробьев, И.В. Сервисная деятельность (автомобильный транспорт). Часть 1. Виды и формы организации

услуг в автомобильном сервисе: учеб. пособие / И.В. Воробьев, Г.Ш. Муравкина. – М.: МАДИ, 2019. – 176 с.

Шмаль, Вера Васильевна. Организация управления корпоративными структурами автосервиса. автреф.дис.

Д.Р.Саидов. Автосервис хизматлари сифатини оширишнинг ташкилий-иқтисодий мeханизмини

такомиллаштириш. Иқтисодиёт фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD) диссертацияси автореферати.

Урганч – 2022. – 52 6.

Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамасининг 2016 йил 24 августдаги 275-сон “Иқтисодий фаолият

турларини таснифлашнинг халқаро тизимига ўтиш чора-тадбирлари тўғрисида”ги қарори.

Худайберганов, Д. Т. Хизматларни таснифлаштириш тажрибалари ва уларнинг миллий ҳисоблар тизимидаги

ўрнини такомиллаштириш / Д.Т.Худайберганов, И.А.Маткаримова. // Молодой ученый. — 2016. — № 29 (133).

— С. Т.3. 35-38.

Downloads

Published

2025-06-01
Loading...