Oliy ta’lim tizimini baholash: milliy model va global standartlar

Oliy ta’lim tizimini baholash: milliy model va global standartlar

Авторы

  • Hakimov Hakimjon Abdullo o‘g‘li
  • Hakimova Gulnoza Abdulloyevna

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15206639

Ключевые слова:

baholash tizimi, global standartlar, ta’lim sifati, reyting, ilmiy faoliyat, mehnat bozori, test sinovlari, so‘rovnomalar, akademik nufuz, innovatsiyalar

Аннотация

Ushbu maqola O‘zbekistonda oliy ta’lim tizimini baholashning milliy modeli va global
standartlar bilan qiyosiy tahliliga bag‘ishlanadi. Tadqiqotda O‘zbekistonda joriy etilgan baholash
metodologiyasining asosiy mexanizmlari, maqsadlari, usullari va natijalari o‘rganiladi. Xalqaro
tajribada qo‘llaniladigan QS World University Rankings, Times Higher Education (THE) va Shanghai
Academic Ranking of World Universities (ARWU) kabi tizimlar bilan solishtirilib, milliy modelning
o‘ziga xos xususiyatlari va mahalliy ijtimoiy-iqtisodiy kontekstga moslashuvi ko‘rib chiqiladi. Shu
bilan birga, global integratsiya va ilmiy tadqiqotlarni rivojlantirish bo‘yicha takliflar beriladi

Биографии авторов

Hakimov Hakimjon Abdullo o‘g‘li


Toshkent davlat iqtisodiyot universiteti professori, i.f.d.

Hakimova Gulnoza Abdulloyevna


Toshkent davlat iqtisodiyot universiteti mustaqil izlanuvchisi

Опубликован

2025-04-07
Loading...