O‘ZBEKISTONDA TURIZM IQTISODIYOTINING RAQAMLI MARKETING ORQALI RIVOJLANISH YO‘LLARI

O‘ZBEKISTONDA TURIZM IQTISODIYOTINING RAQAMLI MARKETING ORQALI RIVOJLANISH YO‘LLARI

Authors

  • Muzaffar Egamberdiyev

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.17657799

Keywords:

Raqamli marketing, turizm iqtisodiyoti, O‘zbekiston onlayn platformalar, ijtimoiy media marketing, seo va kontent marketing

Abstract

Ushbu maqolada O‘zbekiston turizmi iqtisodiyotini raqamli marketing vositalari orqali rivojlantirish
imkoniyatlari va cheklovlari tahlil qilinadi. Dastlab global va mintaqaviy turizm bozori tendensiyalari ko‘rib chiqiladi,
so‘ngra O‘zbekistondagi turizm sektorining raqamli marketingdan foydalanish darajasi va samaradorligi o‘rganiladi. Ikki
bosqichli tadqiqot metodologiyasi — sifat va sifat (mixed-methods) — qo‘llanilib, tavsiyalar ishlab chiqiladi. Natijalar
shuni ko‘rsatadiki, raqamli platformalarning keng qo‘llanilishi, kontent marketing, SEO, ijtimoiy media reklama va onlayn
rezervatsiya tizimlarining rivoji turizmga ijobiy ta’sir ko‘rsatadi. Maqola oxirida O‘zbekiston sharoitida raqamli marketing
strategiyalarini takomillashtirish bo‘yicha tavsiyalar beriladi

Author Biography

Muzaffar Egamberdiyev

Alfraganus universiteti Iqtisodiyot kafedrasi dotsenti, PhD

References

Xurramov, Ortikjon Kayumovich — Raqamli turizm (darslik)

Amonboyev M., Abidova D. I., Jurayeva N. A. — Turizm Iqtisodiyoti va Menejmenti (o‘quv qo‘llanma)

S. K. Tashtayeva — Turizm Iqtisodi va Geografiyasi (o‘quv qo‘llanma)

UNWTO. (2022). International Tourism Highlights. Madrid: World Tourism Organization.

O‘zbekiston Respublikasi Turizm va sport vazirligi hisobotlari, 2023.

Milliy statistika qo‘mitasi, O‘zbekiston, Turizm bo‘yicha kafolatlangan ma’lumotlar, 20222024.

A. M. Abduvohidov va F. S. Qutlimurotov — Turizm Iqtisodi (o‘quv qoʻllanma)

Sigala, M. (2018). Social media and customer engagement in the new era of digital tourism. Journal of Destination

Marketing & Management, 8, 34.

Turok, I., & McGranahan, G. (2013). Urbanization and economic growth: the arguments and evidence for Africa and

Asia. Environment & Urbanization, 25(2), 465482.

Kotler, P., Bowen, J., & Makens, J. (2016). Marketing for Hospitality and Tourism (7th ed.). Pearson.

Downloads

Published

2025-11-01
Loading...